Stureplan nästa!

Cha cha bloggen!

Schtek Sebbe här åter igeeen!!!

Idag är det kostym, slickat hår och ett leende på läpparna! Det är fredag!

Som alla vet är fredag = Stureplan, där jag är VIP på alla klubbar. De ser mitt slickade hår, och min feta plånbok och jag glider rakt in, woooho!

Beräknar med iaf 5 flaskor skumpa ikväll, mesta delen går åt för att spruta ner mig själv, vilket gör mig ännu sexigare!


Hör av mig imorgon, kanske ni får veta lite mer om hur kvällen var!

Puss och kram, tudelu!

Kommentarer
Postat av: Schtek Johan

Asså gud vad kul sebbe, synd jag inte kunde vara där!.

Men var tvungen o hålla stämningen här i småland

2010-02-27 @ 09:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0